Puigmal – Núria – Ulldeter . 30 excursions a peu
Este libro se titula Puigmal – Núria – Ulldeter . 30 excursions a peu y fue escrito por Brosel i Jordà , Alfons. Se ubica en el género de Cataluña. La editorial es Cossetà nia Edicions y tiene 192 páginas. El ebook fue publicado en la fecha 01/05/16. El idioma es Español.
- TÃtulo: Puigmal – Núria – Ulldeter . 30 excursions a peu
- Autor: Brosel i Jordà , Alfons
- Editorial: Cossetà nia Edicions
- CategorÃa: Cataluña
- Páginas: 192
- Idioma: Español
- ISBN: 9788490344743
- Fecha de publicación: 01/05/16
Descripción de Puigmal – Núria – Ulldeter . 30 excursions a peu:
El llibre que teniu a les mans ressenya una part important de les muntanyes que es troben situades al sector més oriental de la serralada pirinenca. Concretament, s’hi descriuen 30 itineraris de les zones del Puigmal, de la vall de Núria i de Camprodon-Ulldeter, à mbit territorial que ha estat declarat Parc Natural de les Capçaleres del Ter i el Freser el setembre de 2015. Hi trobareu excursions, ascensions i travesses, més o menys complicades, com les ascensions al Puigmal, Noufonts, Bastiments o Costabona, però també la popular travessa Núria-vall d’Eina o el recorregut integral a totes les muntanyes que conformen l’anomenada Olla de Núria. Resseguireu tres sectors limÃtrofs que són molt concorreguts en l’actualitat i que han estat, per a molts excursionistes, el punt de partida o l’escola d’inici del que més endavant esdevindria per a ells una autèntica vocació per les muntanyes.. Temas Cataluña, Comunidad Autónoma de | Excursionismo y senderismo
Sobre el autor:
Alfons Brosel i Jordà Neix a la Cerdanya l’any 1953, una vall que estima profundament i en la qual ha viscut tota la vida. Excursionista, escriptor, fotògraf i descobridor, és un bon coneixedor de la serralada pirinenca, ja que l’ha recorregut infinitat de vegades per tots els seus vessants. Malgrat ser un «pirineista» convençut, la seva passió per les muntanyes l’ha portat a sovintejar diverses zones muntanyenques, com ara els Alps, els Dolomites, l’Atles africà , les muntanyes del PaÃs Basc, el Sistema Ibèric, els Picos de Europa, el Sistema Penibètic, els Andes argentins o la Patagònia xilena. És autor d’un bon grapat de llibres, la majoria de temà tica muntanyenca, com Puigmal ? Núria ? Ulldeter: 30 excursions a peu, encara que també ha publicat llibres d’assaig i de relats curts, camp en el qual ha obtingut diversos reconeixements. Col·labora habitualment en nombroses revistes d’à mbit cultural i muntanyenc.
Ver más libros de Brosel i Jordà , Alfons | Ver más libros de Cataluña | Ver más libros de editorial Cossetà nia Edicions